نوبت های نمایش فیلم فجر در شیراز به ۶۴ نوبت افزایش یافت

سهرابی گفت: به دلیل استقبال زیاد مردم از بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز در کنار این اعمال محدودیت های کرونایی، نوبت های نمایش از ۴۸ به ۶۴ نوبت افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 22 بهمن) با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز به خبرنگاران گفت: این دوره از جشنواره فیلم فجر با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و تنها از 30 درصد ظرفیت های سالن های نمایش فیلم استفاده می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: به دلیل استقبال زیاد مردم در کنار این اعمال محدودیت های کرونایی، نوبت های نمایش از 48 به 64 نوبت افزایش یافت.

وی اضافه کرد: فیلم های «شیشلیک»، «ابلق» و «بی همه چیز» بیشترین مخاطب را داشتند و تا هشتمین روز جشنواره، آمار تماشاگران پنج هزار و 200 نفر بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به روند فروش بلیت این دوره از جشنواره فیلم فجر در شیراز بیان کرد: بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه https://www.irantic.com و https://cinematicket.org و https://www.gisheh7.ir به فروش رسید.

وی ادامه داد: همکاری مخاطبان و تماشاگران در رعایت شیوه نامه های بهداشتی مطلوب بوده است و به موارد احتمالی عدم رعایت این نکات توسط مدیر و کار کنان سینما تذکر لازم داده می شود.

سهرابی اعلام کرد: اکران بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما «ایران» با استقبال فراوان مواجه شد و  چهار اکران ویژه در «هنر شهر آفتاب» انجام شد و فیلم‌های مصلحت، روزی روزگاری آبادان، تک تیرانداز، مامان، شیشلیک و زالاوا نیز به جدول نمایش افزوده شدند.

خاطر نشان می شود، بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 تا 22 بهمن برگزار شده است.

کد خبر 1026053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha