مردم شهر شهیدان ۱۵خرداد در تجدید میثاق خود با انقلاب بازهم سنگ تمام گذاشتند

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن امسال باز هم مردم شهر شهیدان ۱۵خرداد در تجدید میثاق خود با انقلاب در خیابان انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با یوم الله 22 بهمن امسال باز هم مردم شهر شهیدان 15خرداد در تجدید میثاق خود با انقلاب در خیابان انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

ورامینی ها، امسال مانند همه ایران اسلامی با محدودیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن مواجه بودند اما میدان را خالی نکردند و با خودروها و موتورهای خود به مسیرهای اعلام شده رفتند تا با آرمان های امام و رهبری معظم تجدید میثاق کنند.

مردم ورامین سوار بر خودروها و موتورهای خود مسیر 15کیلومتری میدان کفن پوشان تا مسجد جامع را در حالی طی کردند که صدها موتور و ده ها ماشین در این مراسم حضور داشتند.

حرکت خودرویی و موتوری در قرچک

راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در قرچک هم از ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود و برخی نیز بر روی موتورهای خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

امسال، علی رغم شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور استان تهران به صحنه آمده و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

حرکت خودرویی و موتوری در اسلامشهر

راهپیمایی موتوری و خودرویی در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز از مبادی اعلام شده آغاز و با حضور انبوه علاقمندان به انقلاب به اتمام رسید.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهریار، پیشوا و شهرقدس

در شهریار نیز شرکت کنندگان در این راهپیمایی با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی ابراز شادی می‌کردند.

در پیشوا نیز جمعی از جوانان در ورودی راهپیمایی خودرویی اقدام به شیشه نویسی خودروها با شعارهای انقلابی کردند.

در شهر قدس نیز این راهپیمایی با شعارهایی با محوریت «استکبارستیزی»، «تبعیت از ولایت فقیه» و «حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران» بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته شده است.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در دماوند

مردم همیشه در صحنه دماوند با حضور خودرویی خود در صحنه تاریخی ۲۲ بهمن نشان دادند که همچنان پای ارزش‌های امام و انقلاب هستند.

خودروهای دماوندی‌ها با حمل پرچم کشور وبا اجرای سرودهای انقلابی حال دیگری به این میثاق داده بود.

مردم دماوند با موتور سیکلت نیز امروز در خیابان حاضر شدند و رژه موتوری را انجام دادند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در ملارد

مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ملارد آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در سخنرانی آغازین این مراسم انقلاب اسلامی را در ردیف انقلاب های بزرگ جهان توصیف کرد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم خودروهای سواری بصورت خانوادگی و با نصب پرچم و بنرهای پرچم جمهوری اسلامی و موتور ها هم با نصب پرچم کوچک ایران اسلامی تزیین شده بودند.
گفتنی است، در طول مسیر حرکت خودروها بلندگوهای صوتی سرودها و شعارهای انقلابی پخش کردند و یاد و خاطره جشن انقلاب در سال ۵۷ را زنده نمودند.
از نکات قابل توجه مراسم امسال قرائت قطعنامه در این مراسم بود که شرکت کنندگان در این مراسم از داخل خودروها و سوار بر موتور های خود بندهای این قطعنامه را با ندای تکبیر و الله اکبر پاسخ می دادند که در نوع خود جالب بود.

کد خبر 1026055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha