برای بقای انقلاب باید حاکمیت خداوند، قانون الهی و قرآن در جامعه جاری باشد

آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه حاکمیت خداوند، قانون الهی و قرآن باعث پیروزی انقلاب شد، گفت: برای بقای انقلاب باید این میل و اراده در جامعه جاری باشد و به دوام خویش ادامه دهد تا شاهد موفقیت های روز افزون و مضاعف در انقلاب اسلامی ایران باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار گچساران، امام جمعه، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولین شهرستان در فضای آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

آیت الله «سیدشرف الدین ملک حسینی» در این آئین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، هسته ای و شهدای سلامت از مدیر عامل و کارکنان نفت و گاز برای برگزاری این برنامه تشکر کرد و گفت: در مسیر انقلاب و پیروزی این نهضت، مردم با حفظ سه سنت حسنه از جمله صبر، وحدت، بصیرت در دشمن شناسی توانستند به پیروزی برسند و اگر هر کدام از این سنت ها از انقلاب اسلامی جدا شود، بی شک انقلاب در مسیر خود نخواهد ماند.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید «ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر به دست و اراده همان قوم» که پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز و مصداق همین آیه قرآن است .

 

آیت الله ملک حسینی یادآور شد : ما امروز در مسیر گام دوم انقلاب هستیم و شاهد پیروزی و موفقیت های ۴۰ ساله در بهبود عدالت و اقتصاد بوده ایم و هم اکنون باید با اراده ای راسخ تر، عظمی جزم تر و حرکتی پرشتاب تر پیش برویم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: اگر حاکمیت خداوند متعال، قانون الهی و قرآن باعث پیروزی انقلاب شد، پس برای بقای انقلاب باید این میل و اراده در جامعه جاری باشد و به دوام خویش ادامه دهد تا شاهد موفقیت های روز افزون و مضاعف در انقلاب اسلامی ایران باشیم .

 
گفتنی است در پایان این آئین، دو نفر از کارکنان نفت و گاز گچساران عبدالله جشن ساز جانباز سرافراز انقلاب اسلامی و حاجیه خانم مریم شیخی رتبه سوم مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران تقدیر شدند.
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1026065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha