پیام سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی در چهل‌ساله دوم عمر خویش همچنان در حال پیشروی است و هر گز سودای به عقب نشستن در سر نمی‌پروراند. امروز پهنه جغرافیایی انقلاب اسلامی و فریاد عدالت‌خواهی انقلابیون ایران به برکت خون شهدا گسترده‌تر شده و شرق تا غرب دنیا را درنوردیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در چهل‌ساله دوم عمر خویش همچنان در حال پیشروی است و هر گز سودای به عقب نشستن در سر نمی‌پروراند. امروز پهنه جغرافیایی انقلاب اسلامی و فریاد عدالت‌خواهی انقلابیون ایران به برکت خون شهدا گسترده‌تر شده و شرق تا غرب دنیا را درنوردیده است.

در متن این پیام آمده است:
۲۲ بهمنی دیگر از ره رسید تا بازهم شکوفایی دیگری از بهار پرشکوه انقلاب اسلامی حکومت زمستان‌آلود مستکبران دنیا را غافلگیر و سرخورده کند. انقلاب اسلامی ایران در چهل‌ساله دوم عمر پربرکت خود علی‌رغم همه تحریم‌ها، دشمنی‌ها، ترورها و از پشت خنجر زدن‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌ها، اعمال‌نفوذها، کمین‌ها و رهزنی‌ها ، سیاه‌نمایی‌ها و ... همچنان زنده و پویا، بی‌هیچ خلل و درنگی در حال پیشرفت است و سرافرازانه در مقابل همه طواغیت عالم ایستاده است.
 
به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبلور انقلاب اسلامی «دوگانه‌ جدید اسلام و استکبار پدیده‌ برجسته‌ جهان معاصر و کانون توجّه جهانیان شد. بدین گونه مسیر جهان تغییر یافت و زلزله‌ انقلاب، فرعون‌های در بسترِ راحت آرمیده را بیدار کرد؛ دشمنی‌ها با همه شدّت آغاز شد و اگر نبود قدرت عظیم ایمان و انگیزه‌ این ملّت و رهبری آسمانی و تأییدشده‌ امام عظیم‌الشأن ما، تاب آوردن در برابر آن‌همه خصومت و شقاوت و توطئه و خباثت، امکان‌پذیر نمی‌شد.»
 
آری؛ انقلاب اسلامی همچنان در حال پیشروی است و هرگز سودای موهوم به عقب نشستن در سر نمی‌پروراند. امروز پهنه جغرافیایی انقلاب اسلامی و فریاد عدالت‌خواهی انقلابیون ایران  به برکت خون  شهدا گسترده‌تر شده و شرق تا غرب دنیا را درنوردیده است.
 
سازمان اوقاف و امور خیریه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد و از همه اقشار مردم دعوت می‌کند طبق پروتکل‌های بهداشتی بنا بر برنامه‌های اعلام‌شده از سوی شورای تبلیغات اسلامی صرفا به‌صورت خودرویی و موتوری و در بستر فضای مجازی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر دهند و انزجار خود را از دشمنان انقلاب به سراسر دنیا ابلاغ کنند.

کد خبر 1026066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha