تجربیات دهه های گذشته انقلاب خودباوری و خوداتکایی را به ارمغان آورد

شلیش پور گفت: تجربیات دهه های گذشته انقلاب اسلامی خودباوری و خوداتکایی را برای ما به ارمغان آورده و مردم علی‌رغم همه سختی و همچنین سنگ اندازی برخی عوامل استکبار در منطقه و داخل کشور استقبال بسیار حیرت آوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

 «یعقوب شلیش پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای خوزستان اظهار کرد: تلاش و مجاهدت خبرنگاران به منظور پوشش دقیق و لحظه به لحظه وقایع  یوم الله 22 بهمن در شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا بسیار قابل تقدیر است.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی شرایط ویژه ای دارد افزود: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تجربه های بسیاری را کسب کرده و اکنون به یک پختگی مطلوبی رسیده است و این تجربیان در شرایط دشوار به یاری ما آمده اند.

 

وی با بیان اینکه تجربیات دهه های گذشته انقلاب اسلامی خودباوری وخوداتکایی را برای ما به ارمغان آورده عنوان کرد: مردم علی‌رغم همه سختی و مشکلات اقتصادی و همچنین سنگ اندازی برخی عوامل استکبار در منطقه و داخل کشور استقبال بسیار چشمگیری را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم.

 

شلیش پور حضور گسترده مردم در راهپیمایی متفاوت یوم الله22 بهمن را پیام مهمی برای جهانیان خواند و اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی خودرویی حیرت آور بود و این نشان از آن دارد که نسل های مختلف انقلاب اسلامی همواره در کنار یکدیگر برای حفظ آرمان های امام راحل حضور دارند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در راهپیمایی خودرویی همه نقش هایی دشمنان برای ایجاد شکاف میان نسل های انقلاب اسلامی را خراب کرد که همین مورد پیام بسیار بزرگی برای استکبار و عوامل آن در منطقه بود.

 

کد خبر 1026079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha