دشمن  در جنگ نرم و اراده ها شکست خورد

حجت الاسلام سیادت ضمن تاکید بر اینکه دشمن هم در جنگ نظامی، اقتصادی، جنگ نرم و جنگ اراده ها شکست خورده، گفت: به لطف الهی، برکت خون شهدا، حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت فقیه ما پیروز میدان بوده ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هر ساله جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم ولایت مدار بخش بزرگ پاتاوه برگزار می‌شد که امسال به علت شیوع گسترده ویروس کرونا این آئین به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

موتور سوران و خودروها مانند زمان ورود امام (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با در دست داشتن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب، روشن کردن چراغ و بوق زدن ممتد برنامه‌های جشن انقلاب را در سطح شهر پاتاوه تا مسیر پارک ولایت پیمودند.

در این برنامه که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، مردم با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعیت کردند.

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» در آئین گرامی داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که در جوار گلزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد، با گرامی داشت و تبریک یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم که همه ما انقلابی بمانیم که به فرموده حضرت امام (ره) «انقلاب کردن آسان است اما نگهداری انقلاب و انقلابی ماندن مهم تر از انقلاب کردن است» .

امام جمعه پاتاوه گفت: به برکت خون شهدا و وجود ولایت فقیه با گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، توانستیم انقلاب خود را به همه دنیا صادر کنیم.

حجت الاسلام سیادت با اشاره به فرموده حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «ما انقلاب، دستاوردها و ارزش های انقلاب را صادر می کنیم»، یادآور شد: برخی افراد با ایجاد شبهه عنوان می کردند نظر امام و نظام این است که منجر به کشورگشایی و تصرف جهان داشته باشد که نظر امام (ره) این نبود، لیکن نظر ایشان این بود که اهداف و دستاوردهای انقلاب را به جهان صادر کنیم که بحمدالله انقلاب ما در این عصر و زمان بین همه انقلاب های جهانی بی نظیر و الگوی همه مظلومان عالم قرار گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه با بیان اینکه انقلاب ما باعث بیداری مردم منطقه و جهان اسلام شده، ادامه داد: ما در محضر شهدای گمنام والامقام هستیم، اگرچه ما نام و نشانی از این شهیدان خود نداریم، اما این شهدا دارای مقامی بس والا نزد خدای متعال، فرشتگان و همه موجودات شناخته شده هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ما گمنام و مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: همان طور که امام (ره) فرمودند «پیروزی ما در جنگ و حماسه هشت سال دفاع مقدس را مدیون خون شهدا و انقلاب هستیم»، پس هرچه داریم از برکت خون این شهدای گرانقدر است.

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه رهبری امامین انقلاب و مبارزین در پیروزی انقلاب ما موثر و نقش داشته اند، تصریح کرد: امروز در کشور جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه از این نعمت عظمای الهی بهره مند هستیم و وحدت( کلمه) که امام (ره) هم فرمودند «راز بقای این جمهوری اسلامی و این پیروزی وحدت کلمه است» با رعایت فرامین الهی و دینی وحدت کلمه را حفظ و فراموش نکنیم.

امام جمعه پاتاوه برکت خون شهدا را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب دانست و گفت: از اوایل انقلابی که حضرت امام آغازگر آن بوده، امدادهای غیبی را مشاهده کردیم و اگر دست خدا و امدادهای غیبی در کار نبود، همان اوایل که امام بعد از ۱۵ سال تبعید و مشقت های تبعید به میهن بازگشتند همان روز اول دشمنان و مخالفین نظام امام را ترور کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمن هم در جنگ نظامی، اقتصادی، جنگ نرم و جنگ اراده ها شکست خورده، گفت: به لطف الهی، برکت خون شهدا، حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت فقیه ما پیروز میدان بوده ایم، زیرا این مملکت صاحب دارد و متعلق به آقا امام زمان (عج) است.

 

 

کد خبر 1026094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha