روز ۲۲ بهمن برای ملت ما روز عید ولایت الهی است

حجت الاسلام حاج علی اکبری ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روز ۲۲ بهمن برای ملت ما روز عید ولایت الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری» پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ماه در میدان امیرچخماق یزد گفت: انقلاب اسلامی به عنوان مردمی ترین و بزرگترین انقلاب است که توسط مردمی سلحشور و متدین و اصیل و ریشه دار صورت گرفت.

وی افزود: امروز این انقلاب از مصادیق کلمه طیبه است  و همانطور که قرآن کریم فرمود کلمه طیبه یعنی آن آرمان ریشه‌دار و پاکیزه و مطهر که متصل به حقیقت توحید است و مثال آن همان درخت پاکیزه ای است که دارای ریشه عمیق، ساقه و بدنه ای محکم و دارای شاخه های سر به فلک کشیده است و ثمرات شیرینش کام مردمان را شیرین می کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: انقلاب اسلامی ما در هدف منحصر به فرد است و هدف انقلاب اسلامی، تحقق آرمان الهی، ولایت الهی، ولایت علوی و رسیدن به آن روز موعود، یعنی روز طلوع خورشید ولایت عظمی و روز ظهور مهدی موعود است.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی ما، زمینه سازی برای تحقق آرمان بزرگ و آماده کردن شرایط، مقدمات، تربیت یار، گفتمان سازی، زمینه فراهم کردن برای آن واقعه عظیم و بزرگ و سعادت آفرین است و هیچ انقلاب دیگری چنین ویژگی نداشته است.

حجت الاسلام علی اکبری بیان کرد: این حرکت عظیم آغاز یک حرکت جدید در جهان بود و پس از این زمان یک اتفاق بسیار ارزشمند در جهان رخ داد و با این حرکت عظیم مسلمانان احساس حیات و عزت کردند.

وی بیان کرد: روز ۲۲ بهمن برای ملت ما روز عید ولایت الهی است و پرچم کشور ما پرچم علوی و فاطمی و پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است و اینها در کنار هم، امید را هر روز بیشتر از روز قبل متجلی می کند.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: امسال ۲۲ بهمن ما یوم الشکر و روز ابراز سپاس به درگاه خداوند متعال است و روز تشکر ملت ما از کسانی است که در راه تحقق این انقلاب جان و جانان دادند و چه مردانی که در دفاع از امنیت، حریم و حرم، سلامت دفاع از علم و دانش و سلامت از جان خود دریغ نکردند و امروز این ملت برای تجدید پیمان با امام سلحشور و دلیر، آیت الله امام خامنه ای به میدان آمده و برای ادامه این راه تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی همراه خواهد بود.

 

کد خبر 1026099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha