مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بستر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است

اوحدی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت و مصداقی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البر، « سعید اوحدی» با حضور در آئین راهپیمایی 22 بهمن در کرج گفت:سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران کشور افزود: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت و مصداقی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایستادگی مردم همیشه در صحنه در مقابل سختی ها و مشکلات اقتصادی بیان کرد: فراز و فرود مردم ایران در جریان تاریخ گذشته نشان می دهد که آنان با بصیرت و ایستادگی مانایی و استقامت خود را تثبیت کردند.

 

به گفته اوحدی وجود شهداء والامقامی همچون شهیدان حسین فهمیده، شهید همت، شهیدان محمدی و دیگر شهداء عرصه دفاع مقدس بیانگر اهمیت جایگاه حفظ نظام اسلامی در سایه سار انقلاب است.

 

انقلاب مردمی ایران تمامی معادلات منطقه خاورمیانه را تغییر داد

 

وی اظهار کرد: فراز و نشیب های متعدد در جریان گذشت چهل و دو سال از انقلاب اسلامی نشان می دهند که مردم ایران تا چه اندازی با تکیه به ولایت مداری و هدایت رهبرمعظم انقلاب خود را در برابر مشکلات مقاوم ساختند.

 

وی ادامه داد: موقعیت منحصر و استراتژیک منطقه خاورمیانه و جایگاه ایران در این منطقه همواره زمینه حضور قدرت های شرق و غرب برای تسلط بر آن بوده است ولی انقلاب مردمی ایران تمامی معادلات منطقه خاورمیانه را تغییر داد.

 

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: پیروزی ایران اسلامی زمینه توجه به اشغالگری فلسطین را ایجاد کرد و ژاندرام منطقه که رژیم پهلوی بود را به زانو درآورد.

 

به گفته اوحدی، انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه پس از عاشورا بود که در جریان سازی هدفمند خود ولایت پذیری، بصیرت افزایی و حماسه آفرینی را خلق کرد.

 

 

 

کد خبر 1026120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha