ارسال ۱۰۵ اثر به دبیرخانه به رویداد تولید دیجیتال بسیج گیلان

ستوده از ارسال ۱۰۵ اثر به دبیر خانه رویداد تولید دیجیتال بسیج گیلان خبر داد و گفت: از این مجموع ۸۶ اثر به مرحله ویژه راه یافتند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « سجاد ستوده»امروز(پنج شنبه ۲۳بهمن)  در آیین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت اظهار کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی امروز فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.



مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این رویداد دو سال پیاپی در حال برگزاری است گفت: فراخوان آثار این رویداد۱۳ دی ماه امسال آغاز شد و علاقمتدان تا ۱۰ بهمن فرصت داشتند تا آثارشان را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

 


ستوده اذعان کرد: این رویداد به دو صورت عمومی و مسائل و مشکلات جامعه در نظر گرفته شد.

 


وی ادامه داد: معضلات اجتماعی در قالب سه موضوع افزایش نرخ ازداوج، کاهش نرخ طلاق، افزایش فرزندآوری و همچنین بررسی مشکلات اقتصادی از جمله موضوعات مورد توجه این رویداد است.

 


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: بازی موبایلی، انیمیشن، مستند، فیلم کوتاه از جمله های قالب های در نظر گرفته شده است.

 


ستوده اضافه کرد: در این مدت ۱۰۵ طرح از ۱۴ شهرستان استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد ه است.

 


وی افزود: با بررسی های انجام شده از این مجموع ۸۶ طرح انتخاب شده و در بخش مسابقه ویژه شرکت داده شدند.

 


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ۲۷۰ تیم در این راستا تشکیل شد این تیم ها آموزش های لازم را از اساتید برجسته فرا خواهند گرفت و تا ۴۵ روز فرصت دارند که ایده های ارسال شده را تبدیل به محصول کنند.

 


ستوده اذعان داشت: ایده هایی که به محصول تبدیل شود از ظرفیت ها و حمایت های پارک و علم فناوری گیلان در قالب تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند خواهند شد و همچنین جائزه نقدی به تیم های برگزیده در این رویداد اعطا می شود.

 


وی با تاکید بر اینکه بستر مناسب برای سرمایه گداری محصولات در استان فراهم می شود گفت: محصولات باکیفیت و برگزیده به سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری معرفی می شوند.

 


ستوده به شبکه سازی نیروی انسانی در این رویداد اشاره و خاطرنشان ساخت: با برگزاری این رویداد فضای مجازی، شبکه نیروی انسانی فعال در قالب یک شبکه فراهم می شود و آموزش های لازم و تخصصی به نیروهای توانمند و شناسایی شده داده می شود.

کد خبر 1026271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha