۲۵ بهمن آخرین فرصت ثبت نام در آزمون تربیت مربی قرآن کریم

حجت الاسلام فائزی گفت: آزمون پایانی تربیت مربی قرآن کریم ویژه جامعه قرآنی خوزستان برگزار می شود که ۲۵ بهمن آخرین فرصت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است.

«حجت الاسلام فائز فائزی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: آزمون پایانی تربیت مربی قرآن استان خوزستان برگزار می شود که 25 بهمن آخرین فرصت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف خوزستان افزود: افرادی که در آزمون های قبلی نتوانستند حدنصاب امتیاز لازم برای قبولی در این آزمون را کسب کنند می توانند در این آزمون مجددا شرکت کرده و گواهی قبولی خود را پس از کسب نمرات لازم دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه آزمون تربیت مربی قرآن کریم در سال 98 و پیش از آغاز شیوع ویروس کرونا در بهمن برگزار شد اضافه کرد: بر اساس آمار اعلام شده افرادی که نمره قبولی را در آزمون قبلی دریافت نکردند کمتر از ۲۵ نفر هستند، زمان برگزاری این آزمون متعاقبا توسط سازمان اوقاف اعلام می شود.

 

حجت الاسلام فائزی تصریح کرد: در سال جاری برخی از موسسات قرآنی با همکاری اوقاف خوزستان اقدام به برگزاری آزمون های تربیت مربی کردند که امور قرآنی اوقاف خوزستان سوالات و نمرات را برای دریافت گواهی معتبر مربی، به سازمان اوقاف ارسال کرد.

 

وی در ادامه به راه اندازی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه اشاره کرد و یاد آور شد: پس از راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه خوزستان یکی از برنامه هایی که در دست اجرا است راه اندازی محافل هفتگی قرآن است که اکنون در چند شهرستان این محافل آغاز به کار کرده اند.

 

کد خبر 1026290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha