نتایج سفر قالیباف به روسیه در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد / پیگیر طرح حفظ کرامت زن ایرانی هستم

عباس زاده گفت: نتایج سفر قالیباف به روسیه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و تحلیل های مغرضانه رسانه ها در خصوص این سفر نیز پاسخ داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمود عباس زاده» امروز (23 بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری و فعالان مطبوعات استان در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: عدالت خواهی و آزادی یکی از مهمترین مطالبات مردم در سال 57 بود و این مسئله باعث پیروزی شد و امروز نیز به دلیل دور شدن افراد از آرمان ها موجب شد که این مسئله امروز نیز در جامعه جاری و ساری باشد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده منتخب مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروز پیگیر تر از گذشته و سف و سخت تر خواستار حفظ استقلال و عدالتی خواهی در جامعه هستند و مسئولان نیز باید این مطالبات مردم دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز وضعیت جامعه بسیار پیشرفته تر از زمان 57 هست و باید واکنش بسیار مناسبی به این مطالبه به حق مردم داشته باشیم و این اعتراض مردم به حق است که آرمان های انقلاب با جدیت پیگیری شود.

 

عباس زاده در خصوص سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص نتایج سفر قالیباف به روسیه، اعلام داشت: متاسفانه اخبار و تحلیل های مطرح شده در رسانه ها همراه با دلایل مغرضانه است و متاسفانه مقاصد سیاسی این سفر به خوبی بیان نشده است.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نتایج سفر قالیباف به روسیه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و تحلیل های مغرضانه رسانه ها در خصوص این سفر نیز پاسخ داده می شود.

 

وی ادامه داد: رئیس مجلس در این سفر حامل پیام رهبر معظم انقلاب بود و مطمئنا مسئول و یا شخصی که حامل پیام معظم له است این پیام را به مقصد رسانده و طبق دیپلماسی که مقام معظم رهبری داشته اند پیام ایشان همیشه مورد استقبال رهبران جهان قرار گرفته است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته تعجیل در این سفر اجازه بررسی راهبردهای سفر و نحوه و شکل گیری آن را در کمیسیون نشد اما همیشه سفرهای خارجی دستاوردهای مهم و زیادی برای نظام داشته و خواهد داشت.

 

عباس زاده اظهار داشت: تکمیل پروژه راه آهن اردبیل میانه از دستاوردهای مهمی است که در حال پیگیری برای اتمام آن است و اتصال این راه آهن به خط ریلی باکو از دیگر برنامه توسعه ای است که در دست مطالعه هست و امیدواریم شاهد تحول عظیم برای استان باشیم.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از همه نخبگان و صاحب نظر که ظرفیت مناسبی برای ارائه مدیریت شهری دارند دعوت می کنم تا با مشارکت در انتخابات شورای شهر و روستا همدلی بیشتری برای توسعه مدیریت شهر داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه پیگیر طرح تامین و تضمین امنیت کرامت زن ایرانی هستم، اذعان داشت: زن ایرانی نیازمند کرامت بیشتر و حمایت دولت است که امیدوارم که نمایندگان زن و رسانه ها نیز حمایت های مناسب برای تصویب این طرح داشته باشند.

کد خبر 1026321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha