جشن انقلاب در کانون «منتظران نور» جهرم برگزار شد

نیکجو گفت: جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این برنامه با هدف زنده نگه داشتن آیین های جشن انقلاب، تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و گسترش و ترویج تاریخ شکوهمند انقلاب در ایران اسلامی برگزار شده است.

 

وی به تشریح برنامه های این آیین پرداخت و عنون کرد: در این مراسم حجت الاسلام «علی پوردست» امام جماعت مسجد «جامع» به تشریح و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در 40 ساله اخیر پرداخت.

 

نیکجو ادامه داد: اجرای سرود و برگزاری مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه هایی بود که در آیین جشن انقلاب توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین اهدای جایزه و اجرای برنامه تئاتر از جمله برنامه های این آیین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم عنوان کرد: این ویژه برنامه به سبب شیوع بیماری کرونا در محوطه باز جنب مسجد «جامع» برگزار شد و حاضران در این جلسه با رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک در این مراسم شرکت کردند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1026364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha