طرح ملی «ایران قوی» زمینه تقویت جایگاه اجتماعی مساجد را فراهم کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اجرای طرح ملی«ایران قوی» زمینه تقویت جایگاه اجتماعی مساجد را در کشور فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری "طرح ملی ایران قوی" اظهار داشت: بی شک برگزاری این گونه برنامه ها و طرح ها آن هم با محوریت مساجد، باعث تقویت جایگاه اجتماعی مساجد می شود و امیدواریم که این گونه فعالیت ها هر چه بهتر در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

 

عضو خبرگان رهبری افزود: از جمله برکات چنین طرح هایی، زمینه سازی برای بروز استعدادها و توانمندی های نسل جدید است که در این رابطه البته مسئولان با نوع مدیریت خود و استفاده از خلاقیت های جوانان و نوجوانان می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: با وجود شیوع ویروس نحس کرونا در سال جاری که بسیاری از فعالیت ها را تحت الشعاع خود قرار داد، اما همین که در این شرایط سخت، این برنامه ها اجرا می شود، واقعاً ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

وی بیان داشت: آن چه مهم است این که ما باید از همه ظرفیت های ممکن استفاده کنیم تا نسل جدید در دهه پنجم انقلاب، ارتباط خوب و قوی با مساجد داشته باشند و اگر این اتفاق رخ دهد، به حول و قوه الهی شاهد به ثمر نشستن بسیاری از برکات و تحولات در ابعاد فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی و ... خواهیم بود.

کد خبر 1026416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha