اجرای سرود خیابانی نوجوانان کانون ‌«الزهرا (س) در سالروز پیروزی انقلاب

جمعی از نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در قالب گروه سرود «الکوثر» به اجرای سرود خیابانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، یکی از اقدامات فرهنگی و تأثیرگذار که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ماه رجب، شعبان، ماه مبارک رمضان و پس از آن با استقبال مردمی بسیاری مواجه شد و حتی رهبر معظّم انقلاب نیز از آن تجلیل کردند، اجرای طرح سرودخوانی نوجوانان در کوچه پس کوچه‌های مختلف شهر بوده است.

 

بر این اساس، یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز اجرای سرود خیابانی متناسب با حال و هوای این ایام بود.

 

به همین منظور با استفاده از ظرفیت گروه سرود «الکوثر» که وابسته به کانون این کانون فرهنگی و هنری است به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهر جهرم سرودی با همین موضوع اجرا شد.

 

بچه های مسجد با حضور در مکان های پرتردد شهر جهرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به اجرای سرود در فضای آزاد در وصف انقلاب اسلامی کردند که مورد استقبال گرم مردم قرار گرفت.

 

اجرای این برنامه در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی»‌ به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1026420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha