استکبار جهانی از درک درست عظمت انقلاب اسلامی عاجز است

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم و رهبر حکیم انقلاب و حرکت رو به جلوی آن عاجز است و چون در محاسبات و شناخت خود دچار خطا شده در اقدام و عمل نیز راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  ماهنشان با تشکر از مردم و مسؤولین به خاطر برپایی جشن‌های انقلاب و تشکر از مردم همیشه در صحنه به خاطر حضور حماسی در جشن بزرگ ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم همیشه و هر زمان که لازم باشد در صحنه حاضرند و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اعلام می‌دارند و مسؤولان باید بیشتر در راستای رفع مشکلات به ویژه تورم و گرانی توجه کنند و جلوی فساد، رانت خواری، حقوق‌های نجومی را گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و نگاه به داخل و توانایی‌های موجود کاری کنند که مردم پیش از این اذیت نشوند.

 

حجت الاسلام علی اکبری ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب و مصادف شدن ۲۹ بهمن با پنجم رجب که روز اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است خاطر نشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست‌های خصمانه آمریکا یک عرصه کارزار و جنگ است و موفقیت و پیروزی در این جنگ و جهاد نیاز به ابزار خاص خود را دارد و آن اجرای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و کارآفرینی است.

 

خطیب نماز جمعه ماهنشان از همه مسؤولین استانی و شهرستانی خواست با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان ماهنشان با حذف بروکراسی اداری، به کارآفرینی و تولید کمک کند و خود مانع تولید و کارآفرینی نشوند.

 

 علی‌اکبری همچین با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب در نوزدهم بهمن ماه که علت شکست آمریکا در مقابل مردم ایران را خطای محاسباتی آمریکایی‌ها دانستند، افزود: استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم و رهبر حکیم انقلاب و حرکت رو به جلوی آن عاجز است و چون در محاسبات و شناخت خود دچار خطا شده در اقدام و عمل نیز راه به جایی نخواهند برد.

 

وی با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب و نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است تصریح کرد: کلمات رهبری روشن، قاطع، بدون ابهام بوده و باید برای تحقق یک صدا از همه مسؤولان ارشد و میانی شنیده شود هر صدایی که غیر از این بیانات را پژواک بدهد صدای دشمن را بازتاب داده و علامت ضعف را برای دشمن ارسال می‌کند.

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به بیانات رهبری، مبنی بر اینکه در ایران هیچ کس گوشش بدهکار مهمل بافی آمریکا و اروپا نیست، افزود: سخنان منطقی و عقلانی و مستدل این است آنکه به تعهداتش عمل کرده ایران است و آنان که نه تنها به تعهداتشان عمل نکردند بلکه به بدترین نحو تحریم را تشدید کردند، غربی‌ها هستند.

 

وی با بیان اینکه رهبر همچنین فرمودند که توپ در زمین آمریکا و اروپاست آنها هستند که بدهکارند ما طلبکار آنها هستیم بنابراین آنها حق هیچگونه شرط گذاری را ندارند این ایران است که حق دارد شرط بگذارد، گفت: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر ایران در سه جمله اول لغو همه تحریم‌ها، دوم راستی آزمایی آن در میدان عمل نه بر روی کاغذ و سوم برگشت ایران به تعهدات برجامی خلاصه شده است.

 

کد خبر 1026516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha