کتاب «پیانو» نوشته عضو فعال کانون فرهنگی هنری علم الهدی بن رونمایی شد

حیدری گفت: کتاب «پیانو» نوشته «نازنین زهرا حیدری» عضو فعال کانون فرهنگی هنری علم الهدی بن با حضور با حضور مسئولین ارشد استان و شهرستان بن و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

«علی اصغر حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «پیانو» نوشته «نازنین زهرا حیدری» عضو فعال کانون فرهنگی هنری علم الهدی بن با حضور با حضور مسئولین ارشد استان و شهرستان بن و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین رسالت های کانون فرهنگی هنری علم الهدی بن است که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند.

 

وی ابراز کرد: رونمایی از کتاب «پیانو» نوشته «نازنین زهرا حیدری» عضو فعال کانون فرهنگی هنری علم الهدی بن تاثیر بسزایی در جذب نوجوانان و جوانان به سمت کتاب و کتابخوانی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: این کتاب ارزنده در فضای مجازی نیز معرفی می شود تا نوجوانان و جوانان علاقه مند از این کتاب استفاده کنند.

 

حیدری گفت: زهرا نادری رابط کانون فرهنگی هنری علم الهدی شهر بن نیز به منظور فعالیت های گسترده فرهنگی هنری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و کسب مقام های برتر در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی با حضور مسئولین ارشد استان و شهرستان بن تجلیل شد.

 

خاطرنشان می شود: در این دیدار فرماندار شهرستان بن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن حضور داشتند.

 

کد خبر 1026540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha