مردم و دستگاه‌های نظارتی اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب را دنبال کنند

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به این که اصل مبارزه با طاغوت، ظلم و ظالم از شعارهای اصلی اسلام است گفت: هم مردم و هم دستگاه‌های نظارتی باید اجرای این بیانات رهبر معظم انقلاب را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «​​​سید عبدالجواد شمس الدین» امروز(جمعه،۲۴ بهمن) در خطبه های نماز جمعه که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر مدیریت جامعه به دست نااهلان بیفتد آثار مخربی به دنبال خواهد داشت.جامعه از هدایت مدیران شایسته و ارزشی محروم خواهد ماند و مبانی ارزشی در جامعه از بین خواهد رفت، همانگونه که در زمان پیامبر (ص) چنین شد.

 

امام جمعه بندرانزلی ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، از مردم انقلابی و همۀ مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بابت حضور باشکوه و پر معنا در مراسم‌های ایام الله دهۀ مبارک فجر به ویژه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با توجه به محدودیت‌های کرونایی قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه ورود به فصل نیایش ماه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان از مهم ترین و بهترین مناسبت‌های معنوی در طول سال هستیم، افزود: باید از این فرصت بسیار مغتنم برای توشه گیری معنوی برای افراد و هم برای برخودار کردن جامعه از معنویت و نورانیت این ماه‌های عزیز و مبارک استفاده کنیم تا کاستی‌ها و مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد به ویژه ویروس منحوس کرونا به برکت این دعاها، توسلات و عبادت‌ها برطرف و ریشه کن شود.


وی با تاکید بر اینکه باید همه افراد بر این اصول تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب ملتزم باشند، تصریح کرد: لذا باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، از سوی مجموعه کشور، همه مسئولان نظام، رسانه‌ها و مردم یک صدای واحد در برابر دشمنان شنیده شود.


امام جمعه بندرانزلی تاکید کردند: هم مردم و هم دستگاه‌های نظارتی باید اجرای این بیانات رهبر معظم انقلاب را دنبال کنند و اگر جایی کسی در خلاف این بیانات موضع گیری کرد باید با او برخورد شود؛ در نظام اسلامی نباید کسی در برابر سیاست‌های اصلی نظام جرأت پیدا کند برای دشمن ایجاد امیدواری کند.


وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: مردم خواستار پیشبرد انقلاب هستند و قطعا در انتخابات آینده با بصیرت و درایت انقلابی حضور گسترده خواهند یافت و برای سرعت بخشی به اهداف انقلاب و به فرموده مقام معظم رهبری، دولتی جوان و انقلابی انتخاب خواهند کرد.


وی با بیان اینکه فضای مجازی آسیبی است که باید کنترل شود تا آسیبی به جوانان وارد نشود اذعان کرد: هر چند که امروز به جهت بیماری کرونا بیشتر امور آموزشی ما به فضای مجازی کشیده شده و آسیب های آن در جامعه به ویژه در قشر دانش آموز بیشتر خود را نشان خواهد داد اما باید تلاش کنیم تا آنان را از آسیب ها دور نگه داریم. اگر به این فضا توجه نشود و خانواده ها فرزندان خود را همراهی نکنند دچار آسیب جدی خواهیم شد.


وی خواستار دقت مردم به تذکرات پلیس فتا شد و خاطرنشان کرد: اولیاء نباید فرزندان خود را در این فضای مجازی تنها بگذارند. باید به نوجوانان و کودکان آموزش داد تا با استفاده صحیح اگر چیزی را مشاهده کردند اطلاع رسانی کنند. 

کد خبر 1026548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha