بهره‌گیری از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی/استفاده از ظرفیت جوانان مسجدی

مقیمی گفت: مساجد ظرفیت بسیار مهم و عظیمی دارند که نباید از آن‌ها غفلت کنیم و با توجه به وجود کانون‌های فرهنگی و جوانان مسجدی، از ظرفیت مساجد استفاده می‌کنیم.

«مهدی مقیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برنامه‌های این سازمان گفت: ما بر اساس سند چشم‌انداز رفتار کردیم و تلاش می‌کنیم تا با تمام توان طبق برنامه پیش رویم.
 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنري ورزشی شهرداری قم گفت: مهم‌ترین برنامه ما انجام کارهای فرهنگی بر اساس رویکرد مسجد محوری است و از ظرفیت مساجد استفاده می‌کنیم.


وی گفت: مساجد ظرفیت بسیار مهم و عظیمی دارند که نباید از آن‌ها غفلت کنیم و با توجه به وجود کانون‌های فرهنگی و جوانان مسجدی، از ظرفیت مساجد استفاده می‌کنیم.


مقیمی گفت: در مراکز فرهنگی ما به بانوان و پسران کمتر از 10 سال خدمات فرهنگی ارائه می‌شود و بعدازآن از پسران در مساجد پذیرایی فرهنگی می‌شود.


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنري ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌های سازمان به‌گونه‌ای دنبال می‌شود که در مساجد ظرفیت‌سازی شده و از جوانان مسجدی بتوانیم استفاده کنیم.


وی گفت: برنامه‌های سازمان را بر اساس برنامه‌های پروژه محور تعریف کرده‌ایم و بودجه را نیز بر این اساس تنظیم کرده‌ایم تا بتوانیم طبق اهداف راهبردی قدم برداریم.


مقیمی تصریح کرد: به‌منظور اجرای برنامه‌ها بر روی کمک جوانان مسجدی حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم که تا به امروز کمک‌های بسیاری به ما کرده‌اند.

کد خبر 1026595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha