رقابت فعالان کانون های مساجد در جریان طرح ملی ایران قوی به پایان رسید

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر به پایان رسیدن رقابت کانون های مساجد در جریان طرح ملی فهما گفت: پس از این کانون هایی که در زمینه ثبت مستندهای فعالیتی توانمند عمل کرده اند و موفق به کسب امتیاز لازم فهما شده اند حمایت می شوند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در خصوص روند فعالیت دومین رویداد ملی فهما در قالب طرح ایران قوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح ایران قوی با هدف توانمندسازی کانون های فرهنگی هنری مساجد و شناسایی ظرفیت های آنان در قالب ۱۲ رواق برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: رقابت ملی طرح ایران قوی با هدف انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور همزمان با ۲۲ بهمت به مرحله نهایی رسید و پس از این کانون هایی که در زمینه ثبت مستندهای فعالیتی توانمند عمل کرده اند و موفق به کسب امتیاز لازم فهما شده اند حمایت می شوند.

 

وی با اشاره به معرفی و تجلیل کانون های فعال برتر در زمینه برپایی طرح ایران قوی بیان کرد: طی سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد (۱۸ اسفند) از برترین های طرح ملی فهما استان البرز تجلیل و تقدیر به عمل می آید. 

 

حجت الاسلام شکری اعلام کرد: استان البرز در جریان برپایی طرح ملی فهما، معین استان تهران در زمینه برپایی رواق تئاتر بود که این مطلب گویایی میزان ظرفیت هنری و نمایشی استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: تحقق و اجرای طرح ایران قوی زمینه ارتقاء کمی و کیفی برنامه های فرهنگی، هنری، آموزشی با محوریت کانون های فرهنگی هنری در مساجد است.

 

 

 

کد خبر 1026602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha