توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی با همت کانون المهدی (عج) همدان

کرباسیان گفت: در راستای طرح مومنانه تا کنون بالغ بر ۳۰۰ بسته حمایتی در سه مرحله با همت اعضای کانون و خیران بین نیازمندان منطقه کوی خضر همدان توزیع شد.

«مرتضی کرباسیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در راستای طرح کمک های مومنانه تا کنون بالغ بر 300 بسته حمایتی در طی سه مرحله بین نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از کرونا  توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) کوی خضر همدان به برگزاری یادواره شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همت اعضای کانون اشاره کرد و افزود:  در دهه مبارک فجر یادواره شهید کرباسیان در محل کانون برگزار شد.

 

وی ادامه داد: برگزاری کلاس قرآنی و احکام، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی از جمله برگزاری جشن انقلاب و اجرای سرود همراه با سخنرانی در محل کانون از فعالیت های اجرای در کانون است.

 

کرباسیان به فعالیت در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بارگزاری سخنرانی های مذهبی و آموزشی و نکات آموزنده دینی و اخلاقی همچنین برقراری ارتباط بین اعضای کانون از اقدامات اجرای درکانال مجازی کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی خضر گفت: این مجموعه در راستای مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری و ستاد مردمی مقابله با کرونا استان اقدام به تولید ماسک و لباس بیمارستانی نموده است.

 

کرباسیان بیان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور و شیوع ویروس کرونا ، کانون های فرهنگی هنری در سنگر مساجد به یاری مجاهدان جبهه سلامت آمده و در راستای ریشه کن شدن این بیماری فعالیت  نمودند.

 

کد خبر 1026701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha