توسعه معنویت از افتخارات انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علیزاده همدلی و همراهی مسئولان را ویژگی مهم ایران اسلامی دانست که نمونه آن در کمتر کشوری یافت می شود وگفت: از افتخارات انقلاب اسلامی توسعه معنویت است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در حاشیه مراسم نصب گنبد و گلدسته امام زادگان سید ابراهیم، سید حمزه و سید حسن روستای گرداولاست فومن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت ایام جشن پیروزی انقلاب، گفت: از افتخارات نظام، مردمی بودن مسئولان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: همدلی و همراهی مسئولان ویژگی مهم ایران اسلامی است که نمونه آن در کمتر کشوری یافت می شود.

 

 وی با اشاره به ارزش خدمت به مردم در روایات و احادیث اعلام کرد: خدمت به مردمی که در مسیر ارزش‌های اسلام و انقلاب گام بر مید ارند و از هیچ قدرتی جز خدا نمی‌ترسند بسیار ارزشمند است.

 

حجت‌الاسلام علیزاده تاکید کرد: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

وی گفت: خدماتی که انقلاب در چهل و دوساله برای مردم انجام داده است، قابل قیاس با تمام دوران پهلوی و قاجار نیست.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یکی دیگر از افتخارات انقلاب اسلامی را توسعه معنویت در سراسر کشور دانست و اذعان داشت: نمونه این توسعه معنویت همدلی مردم برای بازسازی بقاع متبرکه و مساجد است.

 

وی گفت: همت مردم روستای گرداولاست برای بازسازی بقعه متبرکه امام زادگان سید ابراهیم، سید حمزه و سید حسن ستودنی است.

 

علیزاده با بیان اینکه برای ساخت گنبد و گلدسته امام زادگان گردولاست 80 میلیون تومان از محل کمک های مردمی و خیرین هزینه شده است خاطرنشان ساخت: ساخت بنای جدید امام زادگان روستای گرداولاست به مساحت یک هزار و 200 متر نیز مطابق با طرح جامع اداره کل اوقاف وامور خیریه گیلان انجام شده است.

 

گفتنی است، مراسم نصب گنبد و گلدسته امامزادان گرداولاست با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان فومن برگزار شد.

 

کد خبر 1026753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha