اعلام آماده باش مجموعه استان البرز با هدف پیشگیری از موج چهارم شیوع بیماری کرونا

شهبازی با اشاره به بیمار فوت شده ناشی از کرونا انگلیسی در بیمارستان هشتگرد گفت: مجموعه استان البرز با هدف پیشگیری از موج چهارم شیوع بیمار کرونا به صورت آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که شنبه ۲۵ بهمن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: ضروری است به منظور پیشگیری و مقابله با موج چهارم کرونا در البرز محدودیت های وضعیت قرمز اعمال می شود.

 

استاندار البرز با هشدار به شهروندان به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مقررات بهداشتی معین شده افزود: مجموعه استان البرز با هدف پیشگیری از موج چهارم شیوع بیمار کرونا به صورت آماده باش هستند. 

 

وی اظهار کرد: استان البرز در محور مواصلاتی ۱۴ استان کشور است و همین امر زمینه و ظرفیت ورود و خروج مسافران از دیگر استان ها به این استان را دارد.

 

وی ادامه داد: فرد فوت شده ناشی از بیماری کووید ۱۹ انگلیسی در یکی از بیمارستان های هشتگرد ساکن قزوین بوده است ولی تدابیر لازم برای پیشگیری از موج چهارم کرونا اعمال می شود.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تراکم بالای جمعیت در استان البرز، شرایط ویژه ای را برای حفظ سلامتی و ایمنی شهروندان می طلبد به همین منظور بسیج، نیروی انتظامی، کادر درمانی و پزشکی به صورت هماهنگ و منسجم همراهی لازم برای مقابله با این ویروس منحوس را دارند.

 

 

کد خبر 1026792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha