برپایی نمایشگاه عکس مجازی روایت انقلاب در کانون روستای شهدای تکه نهاوند

سهرابی گفت: نمایشگاه عکس مجازی «روایت انقلاب» از ۱۵ بهمن ماه تا ۳۰ بهمن از شهدای گروه ابوذر و شهدای قیام مردم نهاوند در حال برگزاری است.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: نمایشگاه عکس مجازی تصاویرواقعی از قیام مردم نهاوند در  انقلاب ۵۷توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه  نهاوند در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه نهاوند افزود: به مناسبت چهل و دومین  سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نمايشگاه مجازي عکس  از شور و حماسه روزهای انقلاب ۵۷ با تلاش کانون فرهنگي وهنري شهداي تکه و مرکز اسناد شهيد حيدر سهرابي در حال برگزاری است.

 

وی اظهار داشت: در اين نمايشگاه 60 عکس از حوادث انقلاب در روزهاي انقلاب از مهر تا 22بهمن 1357 در معرض ديد مردم در فضاي مجازي قرار گرفته است که تا پایان بهمن ماه جاری این نمایشگاه برپااست.

 

 سهرابی با بیان اینکه  این عکس ها برای اولین است که در فضای مجازی منتشر می شود، گفت:  همچنین با همکاری کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه چندین مستند تهیه و از شبکه های مجازی و صداوسیما منتشر شد.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری روستای تکه شهدای نهاوند در دهه مبارک فجر نیز جشن بزرگ انقلاب همراه با اجرای جشن و اجرای سخنرانی برگزار کرد.

 

 

کد خبر 1026796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha