جشنواره موسیقی فجر با نظم کامل برگزار می شود

دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با ابراز رضایت از برگزاری منظم این رویداد گفت: امسال من شخصا از جشنواره خیلی راضی هستم چون در این شرایط سخت مسئولان جشنواره منضبط و با آرامش کارها را به جلو بردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر صبح امروز شنبه 25 بهمن با حضور محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حسن ریاحی، آهنگساز و دبیر جشنواره ،  اردوان جعفریان مدیر بخش بین‌الملل جشنواره   و مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاوت امور هنری در تالار رودکی تهران برگزار شد.

 

در این نشست «حسن ریاحی»، دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به جزئیات این  دوره از جشنواره گفت: سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر قرار است امسال از 28 بهمن ماه تا 4 اسفند ماه برگزار شود، امسال من شخصا از جشنواره خیلی راضی هستم چرا چون که در این شرایط سخت مسئولان جشنواره منضبط و با آرامش کارها را به جلو بردند.جدول جشنواره منتشر شده و خوب است .

دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: یک مشکل عمده ما این بود که گروه های شرکت کننده در خانه می خواستند تمرین کنند که این به لحاظ فنی امکان پذیر نبود.

 حسن ریاحی با اشاره به برقراری جایزه باربد در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جایزه باربد مجددا برقرار شد و استقبال خوبی از طرف موزیسین ها شد و هیئت داوران آثار را داوری و انتخاب کردند.

وی افزود: در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر  همچنین دانشجویان ممتاز موسیقی  در دانشگاه ها معرفی شدند که در جشنواره اجرا کنند. .  تمام تلاش ما این است که  امسال جشنواره باکیفیت‌تری برگزار کنیم.

کد خبر 1026840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha