جزئیات حذف دفترچه های تامین اجتماعی در گلستان

نصرتی گفت: از یکم اسفند دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی در سطح استان گلستان حذف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد نصرتی» عصر امروز (شنبه 25 بهمن) در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: از یک اسفند صدور دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی متوقف می شود و این دفترچه ها الکترونیکی خواهد شد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: در تامین اجتماعی میلیون ها دفترچه در سال باید تولید می کردیم و این مهم مشکلات زیست محیطی به وجود می آورد.

 

نصرتی متذکر شد: از سویی دیگر  12  سال باید مستندات پزشکی بیماران در انبارهای مختلف نگهداری می شد که این مهم  هزینه های زیادی را تحمیل می کرد و این مهم بسیار پر هزینه است و لذا با نسخه الکترونیک این مشکلات برطرف می شود.

 

وی بابیان اینکه در اجرای طرح الکترونیک دفترچه های تامین اجتماعی، سال ها می تواند مستندات پزشکی بیمار وجود داشته باشد، افزود: برای بیماران نیز ترددها به حداقل می رسد و این مهم می تواند هزینه های درمان نیز کاهش دهد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان یادآور شد: از سوی دیگر بیماران می توانند داروهای خود را از هر داروخانه ای تهیه کنند و اگر قلمی از دارو در نسخه وجود نداشته باشد می توانند از داروخانه دیگری تهیه کنند.

 

کد خبر 1026904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha