مسجد «نور» شیراز در دهه مبارک فجر به کمپ زنان کارتن خواب هدایایی اهدا کرد

مسجد «نور» در دهه مبارک فجر به پخش سرودهای انقلابی، گرامیداشت شهدا و بازدید از کمپ زنان کارتن خواب و اعطای هدایا به این مرکز پرداخت.

«سیده مریم الشریعه رضازاده»، با اشاره به یکی از اقدامات انجام شده مسجد «نور» شیراز در دهه مبارک فجر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با حضور چند نفر از اعضای هیئت «فاطمیون» واقع در مسجد «نور» شیراز بازدید از کمپ «خوشروی» ویژه کارتن خواب ها به انجام رسید.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز ادامه داد: بازدیدکنندگان در این دیدار به مشکلات این افراد که در کف خیابان زندگی شخصی خودشان را پشت سر گذاشته بودند و قدرت تاب آوریشان تمام شده بود، گوش فرا دادند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به آثار ضربات چاقو روی بدن برخی کارتن خواب ها بیان کرد: مسئول این کمپ با مهربانی زیاد، کارتن خواب ها را در این مرکز جذب کرده است و برای ارتقای سلامت آنها می کوشد.

وی ادامه داد: در این دیدار، یکی از بانوان کارتن خواب که شاعر توانمندی بود به خواندن اشعار زیبایی پرداخت و این کمپ آماده پذیرش زنان کارتن خواب به صورت رایگان و معتادان برای ترک اعتیاد با مبلغی ناچیز است.

رضا زاده اعلام کرد: متقاضیان برای پذیرش در کمپ خواهران این مرکز با شماره های 09170069078 و38450480 می توانند هماهنگ کنند.

وی افزود: در این برنامه هدایایی، مانند فلاسک بزرگ چای و تعدادی لباس، ژاکت وشکلات و آبنبات برای برگزاری مراسم جشن به کمپ اهدا شد.

رضا زاده تاکید کرد: مسجد «نور» در دهه مبارک فجر، هر روز پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی، شامل شهیدان والا مقامی همچون سردار «قاسم سلیمانی»، سردار «عبدالله اسکندری» وسردار «شیر علی سلطانی» که نمونه انسان کامل  و فقط عاشق خدا بودند و به خلق خدا و اسلام و ایران خدمت کردند، پرداخت و در این دهه مبارک، سرودهای انقلابی در مسجد «نور» قبل از اقامه نماز به صورت روزانه پخش و مسجد با پرچمهای رنگی آذین بندی شد.

 

کد خبر 1026935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha