۳۰ درصد مدارس جهرم نیازمند بازسازی است

موصلی گفت: ۳۰ درصد مدارس شهرستان جهرم فرسوده بوده و نیازمند بازسازی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سرافراز موصلی»، امروز (شنبه ۲۵ بهمن) در مراسم افتتاح ۲ پروژه خیر ساز نمازخانه و سالن چند منظوره «امین» و مدرسه «آیت الله سید حسین آیت اللهی» در جهرم گفت:‌ جهرم یک شهرستان ویژه در سطح استان فارس است و مردم این دیار همیشه خصلت های انسان دوستی و نوع دوستی داشته ‌اند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس با اشاره به نامگذاری جهرم به دارالمومنین توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: از نظر بنده، جهرم دارالخیرین هم است و کاری که در جهرم با شتاب در حال انجام است ناشی از علم دوستی مردم این خطه است.

 

وی با اشاره به نیاز مدارس جهرم به بازسای و نوسازی، عنوان کرد:‌ نزدیک به ۳۰ درصد مدارس شهرستان جهرم نیازمند به بازسازی هستند.

 

موصلی با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس، آمادگی دارد ۵۰ درصد اعتبارات را تامین کند تا بتوانیم با مشارکت خیرین تمام مدارس جهرم را نوسازی کنیم، تصریح کرد: البته هم اکنون نزدیک به ۴۰ پروژه در شهرستان جهرم در حال انجام است.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم نمازخانه و سالن چند منظوره «امین» در مدیریت اداره آموزش و پرورش جهرم  به بهره‌برداری رسید؛ این پروژه خیرساز هم به همت «علی‌اکبر رنجبر» و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.

کد خبر 1026943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha