هزینه آب، برق و گاز مدارس خیرساز رایگان می شود

رضایی کوچی گفت: هزینه آب، برق و گاز مدارس خیرساز در بودجه سال آینده رایگان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۲۵ بهمن) در آیین افتتاح مدرسه خیرساز «آیت‌الله سیدحسین آیت اللهی» با اشاره به وجود مدارس فرسوده در کشور، بازسازی و نوسازی را نیاز امروز این مدارس عنوان کرد و گفت: کمک خیرین در این زمینه نقش اساسی دارد.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانش آموزان در برخی از مدارس در برابر حوادث آسیب پذیر هستند، به نقش خیران مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: خیران در کنار دولت در زمینه مقاوم سازی مدارس کمک شایانی می کنند که این مهم در راستای احساس امنیت دانش آموزان است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نقش خیران مدرسه ساز در جهرم را ستودنی دانست و عنوان کرد: خیران شهرستان جهرم علاوه بر مدرسه سازی در زمینه بهداشت و درمان نیز فعالیت بسزایی دارند که همواره قدردان زحمات آنان هستیم.

 

رضایی با تاکید بر رعایت تمام استانداردها برای راه اندازی و احداث مدارس، خاطرنشان کرد: تمام نقاط مدارس از کتابخانه و کلاس ها گرفته تا سرایداری و نمازخانه باید با شرایط استاندارد روز احداث شود.

 

وی با تاکید به لزوم رعایت سایر استانداردها به ویژه محافظت در برابر حوادث غیر قابل پیش بینی همچون آتش سوزی، عنوان کرد: این مهم باید در دستور کار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار بگیرد.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مجلس در رایگان کردن هزینه آب، برق و گاز مدارس خیرساز، تصریح کرد:‌ مجلس درصدد است فرصتی را برای خیران مدرسه ساز در کشور فراهم کرده تا در صورت تامین ۵۰ درصدی هزینه ساخت مدرسه‌، دولت نیز موظف موظف به تکمیل آن شود.

کد خبر 1026947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha