اهدای جهیزیه ۴۰ میلیون تومانی به نوعروسان یتیم شهرستان ایلام

در آیینی که با حضور مشاور استاندار ایلام درامورمناطق محروم برگزار شد تعداد ۷ سری جهیزیه کامل به نوعروسان مددجوی یتیم و دارای سرپرست شهرستان ایلام اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ایلام در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: ارزش هر یک از این اقلام جهیزیه بیش از 40 میلیون تومان بوده که با مشارکت خیرین و حامیان نیکوکار تأمین شده  است.


«مجید یاری» افزود: هر سری از این جهیزیه ها شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز بوده که در مجموع برای تهیه این هفت سری جهیزیه 280 میلیون تومان با مشارکت امداد و خیرین هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: در زمینه تأمین جهیزیه مددجویان خوشبختانه مشکلی وجود نداشته و مدت زمان پشت نوبت جهیزیه برای زوجهای مددجوی منطقه یک ایلام به حداقل رسیده است.

 

پرداخت 42 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ضروری به نیازمندان شهرستان ایلام

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 ایلام از پرداخت بیش از 42 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ضروری به مددجویان و نیازمندان این منطقه در شهرستان ایلام در 10 ماهه امسال خبر داد.

 

«رمضان سالاری» بیان کرد: این تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به حدود 430 نفر مددجو و نیازمند پرداخت شده است.


وی افزود: بیشترین تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در زمینه های حمایتی و کارگشایی بوده که در این زمینه در این مدت حدود 260 متقاضی نیازمند از این کمک ها برخوردار و مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات  به آنها پرداخت شده است.


سالاری تصریح کرد: بعد از تسهیلات حمایتی، بیشترین موارد پرداخت شده در زمینه های اشتغال و کارآفرینی بوده که در این مدت نیز در 10 ماهه نخست امسال بیش از 13 میلیارد و 600 میلیون ریال به حدود 60 متقاضی پرداخت شده است.


رئیس کمیته امداد منطقه 2 ایلام خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های ساخت مسکن، ودیعه مسکن، خرید لوازم ضروری، درمان و دیگر نیازهای ضروری مددجویان از دیگر موارد تسهیلات پرداخت شده به مددجویان شهرستان ایلام بوده است.

کد خبر 1026988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha