جشنواره رسانه ای «کرونا و راویان سلامت» در آذربایجان غربی برگزار می شود

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری استان خبر داد.

«علی احمد آقاپور»؛  در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، درباره جشنواره تولیدات رسانه ای کرونا گفت: به منظور مستندسازی فعالیت خبرنگاران و عکاسان خبری استان در ایام کرونا، جشنواره رسانه ای با عنوان «کرونا و راویان سلامت» برگزار می شود.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان غربی  درباره اهداف این جشنواره بیان کرد: از جمله اهداف جشنواره کرونا و راویان سلامت می توان مستندسازی همه گیری کرونا، ثبت همراهی و همدلی مردم برای رفع این بحران، انتقال تجربیات و مدیریت دانش به عنوان سندی برای آیندگان و همچنین ثبت تلاش های ارزشمند مدافعان سلامت نام برد.


وی درباره قالب های این جشنواره ابراز کرد: جشنواره رسانه ای کرونا و راویان سلامت در حوزه های مطبوعاتی، خبرگزاری، پایگاه ‌های خبری و تحلیلی در محور های تیتر، خبر، یادداشت، گزارش، گفت و گو، عکس، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و پوستر آثار می‌پذیرد.


آقاپور درباره موضوعات جشنواره افزود: موضوعات جشنواره شامل کرونا و مدافعان سلامت،  کرونا، فناوری و نوآوری، کرونا، دانشجو و دانشگاه، کرونا و تحریم های ظالمانه، کرونا و خانواده مدافعان سلامت، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، کرونا و  هر خانه یک پایگاه سلامت، کرونا و همدلی مومنانه، در خانه بمانیم ،شهدای مدافع سلامت، من ماسک می زنم، کرونا و دورکاری، کرونا و فضای مجازی می باشد.

 

وی درباره آخرین مهلت ارسال آثار بیان کرد:  آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 بهمن 1399 است که پس از آن آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرارگرفته و به نفرات برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد. شرکت کنندگان می توانند برای کسب هر گونه اطلاعات با دبیرخانه جشنواره به شماره تماس 31937347 -044 تماس بگیرند. آیین پایانی جشنواره و معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام می‌شود.

آقاپور با بیان اینکه آثار برتر در مجموعه ای با نام  «کرونا و راویان سلامت» چاپ و منتشر خواهد شد، افزود: فعالان رسانه ای آذربایجان‌غربی که در زمینه کرونا آثار فاخری تولید کرده‌اند، برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی به آدرس پست الکترونیکی  coronaumsu@gmail.com   ارسال کنند و همچنین شرکت کنندگان بخش عکس می توانند حداکثر تعداد 3 تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

این مسئول ادامه داد: عکس ها و فیلم‌های ارسالی با ذکر مشخصات؛ نام و نام خانوادگی عکاس و فیلمساز، کد ملی، نام شهر، نام رسانه، مکان سوژه عکس و فیلم، به آدرس @coronaumsu99   در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال شود و همچنین  فیلم های ارسالی در قالب مستند کوتاه، موبایلی، تیزر با کیفیت HD و HD FULL باشد.

 

کد خبر 1027092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha