برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام هادی (ع) در کانون «بقیه الله (عج)»

فاخری از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (ع)» شهرستان خفر خبر داد.

«محمد باقر فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز شهادت امام علی نقی (ع)، دهمین پیشوای مسلمین جهان آیین سوگواری به همت کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر، افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام سلطانی و مرثیه سرایی ذاکرین اهلبیت عصمت و طهارت در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی همچنین به زمان برگزاری آیین سوگواری امام علی نقی (ع) اشاره کرد که روز یکشنبه 26 بهمن ماه و پس از نماز مغرب و عشا انجام می شود.

 

فاخری با دعوت از بچه های مسجد و شهروندان خفری برای شرکت در این برنامه، رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک را برای شرکت در این مراسم ضروری دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت امام هادی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، دهمين پيشواي شيعيان، حضرت امام علي بن محمد الهادی (ع) در نيمه ذيحجه، سال 212 هجری در «صريا» متولد شد. نام مباركش «علی»، كنيه اش «ابوالحسن» و القابش «نجيب»، «مرتضی»، «هادی»، «نقی»، «عالم»، «فقيه»، «امين»، «مؤتمن»، «طيب»، «متوكل» و «عسكری» بوده و مشهورتر از همه «هادی» و «نقی» است.

کد خبر 1027141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha