شهربازی مدرن در شهر لاهرود احداث می‌شود

قریشی گفت: شهربازی مدرن در تفرجگاه داغلار باغی شهر لاهرود بامشارکت بخش خصوصی توسط شهرداری این شهر احداث می شود

«غلامرضا قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قرارداد احداث شهربازی مدرن روباز با مجوز رسمی شورای اسلامی شهر لاهرود مابین شهرداری و سرمایه گذار بخش خصوصی به امضا رسید.

 

شهردار لاهرود با بیان اینکه پروژه شهربازی مدرن روباز با سرمایه گذاری بیش از50 میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی توسط شهرداری لاهرود در تفرجگاه داغلارباغی احداث خواهد شد، افزود: طبق قرارداد منعقد شده بین شهرداری لاهرود محل احداث شهربازی را تامین خواهد کرد و کل هزینه را بخش خصوصی در این پروژه سرمایه گذاری می کند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های شهرداری لاهرود فاز اول این پروژه در خردادماه و فاز نهایی آن در شهریور ماه سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

 

قریشی ادامه داد: این شهربازی در نقاط مختلف مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلارباغی که مساحت آن بالغ بر 14 هکتار هست احداث خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: نصب و راه اندازی دستگاه اسکای فلایر به ارتفاع سی متر، پیست ماشین برقی، چرخ و فلک ، کشتی صبا و...  در محل شهربازی مدرن روباز پیش بینی شده است.

 

شهردار لاهرود با اشاره به مسقف کردن نقطه فرود زیپ لاین، نورپردازی و نصب سایه بان در تفرجگاه داغلارباغی، یادآور شد: این مجموعه گردشگری بعد از ریشه کنی ویروس کرونا در خدمت گردشگران و مسافران خواهد بود.

 

قریشی با بیان اینکه هدف ما از انعقاد قرارداد احداث شهربازی مدرن با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در این پروژه، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری لاهرود هست، بیان کرد: در راستای دستیابی به درآمد پایدار برای شهرداری، آماده انعقاد قرارداد با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری برای احداث رستوران و هتل سنتی در مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلارباغی هستیم.

 

وی اعلام داشت: سعی بر این است با احداث چنین پروژه های فاخر گردشگری در تفرجگاه داغلارباغی، شهر لاهرود در آینده ای نزدیک به قطب گردشگری در کشور تبدیل شود.

 

تفرجگاه داغلارباغی یکی از مناطق طبیعی و زیبا بر روی کوهستان منطقه لاهرود و در سمت شمالی آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود واقع است.

کد خبر 1027149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha