طرح جامع پدافند غیرعامل استان رونمایی شد

خادمی با اشاره به رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان، گفت: این طرح قابلیت استفاده و به کارگیری در برنامه ریزی های مختلف را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(26 بهمن) در بررسی و تبادل نظر در خصوص طرح پدافند غیرعامل استان با ارائه نقطه نظرات مدیران دستگاه های اجرایی صورت گرفت، گفت: پدافند غیر عامل موضوعی کلان و فراگیر و مرتبط با عرصه های متنوع مالی، اقتصادی، تولیدی، صنعتی، ارتباطات و فناوری، اطلاعات، رسانه ها، انرژی، امنیت غذایی، زیست، حمل و نقل، دفاعی و... می باشد..

 

استاندار لرستان با اشاره به رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان، گفت: این طرح  توسط دانشگاه تربیت مدرس و با نظارت دانشگاه مالک اشتر تهیه شده است که جلسه امروز با هدف بررسی نهایی آن برگزار شد .

 

 خادمی اظهار داشت: در طرح ارائه شده توسط مشاور، تمامی موارد مهم و مورد نظر استان به خوبی دیده شده و در سازمان پدافند غیر عامل کشور مورد بررسی قرار گرفته است .

 

وی تصریح کرد: طرح پدافند غیر عامل استان در این جلسه نیز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و نکات مورد نظر به منظور اصلاح نهایی ارائه گردید .

 

استاندار لرستان افزود: می‌توان گفت طرح جامع پدافند غیر عامل استان تقریبا نهایی شده و قابلیت استفاده و به کارگیری در برنامه ریزی های پیش روی استان را دارد .

 

گفتنی است، رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، مشاورین طرح و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

کد خبر 1027187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha