اجرای طرح تلاوت نور و زیارت کبیره با هدف احترام به ساحت امام هادی(ع)

حجت الاسلام شکری با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) گفت: کانون های فرهنگی مساجد با اجرای طرح تلاوت نور به ساحت امام هادی(ع) ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با برپایی طرح تلاوت نور و قرائت زیارت کبیره به ساحت حضرت امام هادی(ع) ادای احترام کردند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: تبیین و ترویج سیره و زندگی اهل بیت(ع) و امامان معصوم(ع) از رسالت ها و برنامه هایی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به آن برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی مناسبت های ملی و آئینی با همت فعالان مسجدی و امامت و مدیریت امام مسجد بیان کرد: طرحی به مناسبت جشنوراه بین المللی باب الهدی با هدف گرامیداشت مقام امام هادی(ع) در قالب وبینارهای بین المللی اجرا شد که ارسال تصویر قرائت زیارت جامعه کبیره و رونمایی از نماهنگ هادی امت از جمعه تولیدات فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بوشهر است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز در شامگاه شهادت امام هادی(ع) با حضور در طرح سراسری تلاوت نور به صورت مجازی و حضوری به ساحت مقدس امام هادی(ع) ادای احترام می کنند.

 

 

 

کد خبر 1027365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha