پروژه های عمرانی مدیریت شهری فردیس ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است

سعیدی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری فردیس در جهت تحقق پروژه های نیمه تمام گفت: پروژه های عمرانی مدیریت شهری فردیس ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مصطفی سعیدی» طی بازدید از روند اجرای پروژه های مدیریت شهری در شهر فردیس یکشنبه 26 بهمن که با همراهی معاون امور زیربنایی و مشاور امور ایثارگران انجام شد گفت: پروژه های عمرانی مدیریت شهری فردیس ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

 

شهردار شهر فردیس افزود: از دیگر پروژه های عمرانی در سطح شهر فردیس پروژه جدول گذاری بلوار مپنا است که با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین احداث بلوار کشتارگاه با قرارداد 20 میلیارد ریالی تا به امروز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی اظهار کرد: پروژه بازسازی فرهنگ سرای گلستان نیز از دیگر پروژه های عمرانی شهر فردیس است که تا چند روز آتی به بهره برداری می رسد.

 

به گفته وی تکمیل پروژه ایستگاه آتش نشانی شهرک وحدت با قرارداد 7 میلیارد ریالی تا به امروز پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته است.

 

سعیدی بیان کرد: از جمله پروژه های فرهنگی و عمرانی در شهر فردیس احداث سالن چندمنظوره ورزشی و مدیریت بحران کوثر است که با قراردادی بالغ بر 20 میلیارد ریالی اجرا و 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: روند آماده سازی پروژه های عمرانی شهر فردیس با جدیت در حال انجام است و انتظار می رود با هدف بهبود شرایط زندگی شهروندان مدیریت شهری فردیس گام های موثری را برای رفاه حال آنان بردارد.

 

 

کد خبر 1027388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha