برگزاری مراسم معنوی لیله‌الرغائب در مسجد جعفری صومعه‌سرا

بذله گفت: همزمان با لیله‌الرغائب مراسم مناجات و دعای کمیل در مسجد جعفری صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: اولین شب جمعه ماه رجب را شب لیلة‌الرغائب یا شب آرزوها می‌نامند شبی که هزاران ملائکه بر زمین فرود می‌آیند تا مومنان هر آنچه خواهند آرزو کنند.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: در باب اهمیت معنوی این شب پیامبر اکرم فرمودند «ماه رجب، ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است».

 

وی لیله‌الرغائب را بهانه‌ای برای استغفار و نزدیکی به پروردگار عنوان کرد و گفت: در روایات و احادیث شیعه، لیله‌الرغائب منزلتی خاص دارد و احیاء و شب زنده داری در این شب از ثواب و برکات بسیاری برخوردار است.

 

بذله تصریح کرد: در این راستا مراسم معنوی مناجات و دعای کمیل همزمان با شب آرزوها با نوای حاج «محمدرضا بذری» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جعفری صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا زمان برگزاری این برنامه را پنجشنبه(30بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم همه اقشار جامعه به ویژه جوانان فضیلت‌های این شب را درک کرده و بتوانند از موهبت‌های آن بهره گیرند.

کد خبر 1027553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha