خانه خلاق در تمام استان ها راه اندازی می شود

کرمی گفت:باید طبق دستور معاون علم و فناوری تا پایان سال ۹ استان خانه خلاق داشته باشد. موظف هستیم تا خانه خلاق را در تمام استان ها راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، مراسم انعقاد تفاهم نامه حمایت ازنوآوری در کسب و کارهای دیجیتال خلاق در حوزه گردشگری، صنایع دستی  و میراث فرهنگی به صورت مجازی برگزار شد و در این مراسم «پرویز کرمی» گفت:ایجاد خانه های خلاق با پایه خصوصی یکی از اهداف معاونت علم و فناوری است.

 

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان افزود: باید طبق دستور معاون علم و فناوری تا پایان سال 9 استان خانه خلاق داشته باشد.

 

وی یاد آور شد:موظف هستیم تا خانه خلاق را در تمام استان ها راه اندازی کنیم. دولت حمایت کننده و تسهیل کننده است و مبنای ایجاد  خانه ها برای بخش خصوصی است.

 

وی ادامه داد: از این پس اقتصاد خلاق و اقتصاد دیجیتال واژگانی هستند که بیشتر شنیده خواهند شد و  با کمک هوشمند سازی یادگار گذشتگان را میراث آیندگان می کنیم.

 

کرمی بیان کرد: فرهنگ و  هنر هزینه نیست بلکه آن را اشتغال زا و ثروت آفرین می دانیم.

 

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان گفت:پهنه ایران اسلامی پهنه رنگارنگ از صنایع است که این امکان را به معاونت علمی می دهد تا از تهران تمرکز زدایی کند.

 

وی گفت:هیچ فرهنگی ماندگار نمی شود بلکه بر پایه اقتصاد شکوفا شود.

کد خبر 1027564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha