مراسم سوگواری شب شهادت امام هادی (ع) به همت کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: مراسم سوگواری شب شهادت امام هادی (ع) به همت اعضا و فعالان این کانون با حضور محدود اهالی مردم مغانسر در مسجد عباسیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم شب شهادت امام هادی (ع) به همت اعضا و فعالان این کانون با حضور محدود اهالی مردم مغانسر در مسجد عباسیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: تبیین شخصیت و سبک زندگی آن حضرت از مطالبی که توسط امام جماعت مسجد در این مراسم بیان شد و سینه زنی و عزاداری در مدح آن حضرت از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

وی ادامه داد: پرهیز از تفرقه و انتقال مفاهیم دینی از مهمترین الگوهای راهبردی امام هادی است که در زمان خود به انسجام باورها و اندیشه ها انجامید و این رویکرد باید امروز نیز در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گیرد.

 

شیرپور تاکید کرد: ترویج معارف اهل بیت (ع) زمینه کاهش انحرافات و فتنه های دشمنان را رقم می زند و باید در این زمینه اقدام های فرهنگی صورت گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: تفرقه به یکی از ابزارهای مهم دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شده است که باید مراقب این رویکرد و روش مذبوحانه باشیم.

 

شیرپور اظهار داشت: امام هادی (ع) همیشه یاران خود را به روش های اعتدالی دعوت می کرد و با مخالفان ارتباط داشت این نشانه درایت و بزرگ منشی آن حضرت است.

 

کد خبر 1027604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha