حجت الاسلام فولادزاده برگزیدۀ کتاب سال حوزه شد

حجت الاسلام فولادزاده با اثر «مطالعۀ انتقادی تبیین فهرستی در اعتبار سنجی احادیث» برگزیده در بخش رجال، درایه و حدیث، کتاب سال حوزه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «وحید فولادزاده» در رویداد علمی کتاب سال حوزه توانست با اثر خود با عنوان «مطالعۀ انتقادی تبیین فهرستی در اعتبار سنجی احادیث» رتبۀ برگزیده را در حوزۀ رجال، درایه و حدیث از آن خود کند.

آنچه بر اهمیت این انتخاب می‏افزاید، ندرت آثار برگزیده در این دوره از رقابت سالانه است. طبق اعلام دبیر خانۀ کتاب سال حوزه، در این دوره از میان 20 زیر شاخۀ علمی، تنها 5 اثر توانست به رتبۀ برگزیده دست یابد.

وحید فولادزاده که دارای درجۀ علمی سطح 4 حوزه (معادل دکترا) است، در کنار فعالیت‏های علمی، فعالیت‏های هنری خود را نیز به صورت حرفه‏ای دنبال کرده است.

وی خوشنویسی را در تبریز با استاد فرزبود و نصیری آغاز کرد و پس از سکونت در شهر مقدس قم برای ادامۀ تحصیلات، از محضر اساتید آن شهر همچون رضاییان، عبد الرضایی و موحد بهره برد. دو سالانۀ بین المللی قزوین، رسول الله یزد و هنر آسمانی افتخاراتی است که در کارنامۀ هنری وی به ثبت رسیده است.

پژوهش در عرصۀ تاریخ خوشنویسی و احیای خطوط، از دیگر زمینه‏های فعالیت وی و مرتبط با ساحت هنر است. نیز کتاب «طرائف الحکم» وی، برگزیدۀ جشنوارۀ کتاب آرایی دینی بوده است.

ناگفته نماند که در سالیان دور، یکی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی برای اعزام به مسابقات کشوری قرآن کریم نیز، همین هنرمند حوزوی بوده است.

کد خبر 1027666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha