لزوم تعیین کالابرگ برای کالاهای اساسی/ریشه گرانی ها در داخل کشور است

آیت الله عبادی با بیان اینکه برای کالاهای اساسی باید کالابرگ تهیه شود، گفت: ریشه تحریم ها در گراهایی است که برخی افراد به دشمن می دهند؛ با وجود کالابرگ نه صفی ایجاد می شود و نه بیماری کرونا گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» ظهر امروز (27 بهمن) در دیدار با جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج اظهار داشت: مشکل بشر جهل و نادانی نیست چون هر کسی می‌داند یا می تواند بداند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: اگر 14 میلیون پرونده در دادگاه باشد خود مجرم یا دزد بهتر از قاضی می داند که مقصر کیست؟ حال یکی دزد اموال مردم، دیگری دزد دین مردم و آن دیگری دزد فرهنگ و سیاست مردم است و بعد از خداوند خود آدم خائن می داند که دارد چه کار می کند.

 

وی افزود: مسائلی که امروز در دنیا می گذرد بر کسی مبهم نیست که جنایت کاران چه کسانی هستند، اما هنر وارونه را انجام می دهند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکلات کشور تنها مربوط به وجود تحریم نیست، ادامه داد: بلکه مشکلات کشور از ناحیه برخی افراد داخلی است  و حتی علت اصلی تحریم نیز همین افراد هستند چرا که این نیروهای داخلی قبله شان آمریکا و اروپا است و آن ها هستند که طمع ایجاد می کنند و دشمن هم تحریم می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مشکلات اصلی کشور از برخی نیروهای داخلی غرب زده نشات می گیرد، افزود: اگر چنانچه در داخل مشکل نداشته باشیم دشمنان جرأت دخالت در امور کشور را پیدا نمی کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: تهیه و مدیریت توزیع مرغ و تخم مرغ که مربوط به آمریکا نیست؛ شب گذشته در تلویزیون آن شلوغی جمعیت برای خرید مرغ و یا تخم مرغ را ملاحظه کردید آیا این به تحریم و یا آمریکا ربط دارد؟ آیا نمی شود توزیع کالاهای اساسی را مدیریت کرد.

 

آیت الله عبادی تاکید داشت: مسئولان باید برای کالاهای اساسی و هر جنسی که دو نرخی شد کالابرگ درست کنند تا مردم صف نکشند و ازدحام ایجاد نشود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا هشدار می دهد که ویروس کرونای انگلیسی وارد شده است و همه باید مراعات کنند، ادامه داد: در این شرایط چرا نسبت به این صف ها اقدامی نمی شود؟ با وجود کالابرگ نه مردم التهاب دارند نه صف ایجاد می کنند نه بیماری کرونا گسترش می یابد و نه اعصاب مردم متاثر می شود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه گرانی ها کار انگلیس و آمریکا نیست، گفت: کار انگلیس این است که وسوسه و نفوذ ایجاد کند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دشمن نفوذ می کند و در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها تاثیر می گذارد که این عوارض منفی زیادی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ریشه تحریم ها در گراهایی است که نیروهای داخلی به دشمن می دهند، افزود: آمریکا و اروپا خیلی کوچک تر از آن هستند که در مقابل نظام جمهوری اسلامی و جایگاه ایران دخالت کنند و در تحریم سماجت داشته باشند؛ اگر ما خودمان درست شویم همه چیز درست می شود و از آن ها کاری بر نمی آید اما شرطش همین است که درست شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی یک الهام الهی بود که باعث شد همه مردم یکنواخت، با نشاط، مشت های گره کرده حضور پیدا کنند و بگویند این انقلاب فراموش شدنی نیست.

 

وی در پایان با بیان اینکه کارهایی که سپاه پاسداران انجام می دهد یک کار نیست بلکه کارستان است، افزود: سپاه پاسداران در همه حوزه های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی در این شرایط خاص کشور خوش درخشیده است و همه این تلاش ها و فعالیت ها رنگ جهاد دارد.

 

 

 

کد خبر 1027671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha