تشکیل کمیته نظارت بر شهرسازی و معماری شهری در کهگیلویه و بویراحمد

حاجی زاده گفت:کمیته نظارت بر شهرسازی و معماری شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کیامرث حاجی‌زاده» امروز (۲۷ بهمن) در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام ماه مبارک رجب، گفت: در بحث شهرسازی و معماری شهری نظرات کارشناسی ،علمی و فنی باید مدنظر باشد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با پیگیری هایی که استاندار، معاونین و مجموعه مدیریتی استان داشتند طرح جامع تفصیلی شهرهای یاسوج، دهدشت و دیشموک در حال تصویب است، عنوان کرد: ساماندهی ورودی شهرها به خصوص مرکز استان را در دستور کار ویژه قرار داده ایم.

 

وی با بیان اینکه با رفع معارضات موجود به زودی پروژه ساماندهی ورودی دهدشت آغاز می شود، ادامه داد: به زودی پیمانکار ورودی شهر یاسوج از طرف فرودگاه مشخص و آغاز به کار می کند.

 

حاجی زاده با بیان اینکه یکی از اولویت هایی که نیاز بوده ساماندهی ورودی شهرها و مبلمان شهری است گفت: کارگروهی زیر مجموعه کمیته فنی متشکل از اعضایی که نیاز است در جهت ساماندهی شهرها، نحوه شهرسازی، مقاومت مصالح در ساخت و سازها، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه، مقاوم سازی در برابر زلزله تشکیل می شود.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ گردشگری، طبیعت، محیط زیست و آب و هوا استان مساعدی است، باید متناسب با شهرها زیرساخت هایی از جمله زیباسازی شهرها، مبلمان شهری، نحوه شهرسازی و مقاوم سازی را توسعه دهیم .

کد خبر 1027735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha