۲۲ بسته معیشتی بین نیازمندان محله مسجد صاحب الزمان(عج) توزیع شد

معاشرتی گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، ۲۲ بسته معیشتی در بین نیازمندان محله مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» امروز(دوشنبه، ۲۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: کانونی های مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا و گروه جهادی شهید عظیم نوروزی در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در یاری رساندن به محرومان جامعه، ۲۲ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه این بسته های معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار محله مسجد صاحب الزمان(عج) توزیع شد، افزود: برنج، روغن، قند، شکر، لوبیا، عدس، مربا، چای خشک، ماکارونی، سویا، آبمیوه و رشته سوپ از جمله اقلامی بود که در قالب این بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی توزیع شده در بین نیازمندان را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی بسته های معیشتی در مجموع  ۴۴ میلیون ریال بود.

 

معاشرتی تصریح کرد: این بسته های معیشتی به همت خیران و اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان و گروه جهادی پایگاه شهید عظیم نوروزی تهیه شده بود.

 

وی از همکاری و همت بچه های مسجد، بسیجیان پایگاه شهید نوروزی، اهالی محله و خیرین در راستای کمک به خانواده های نیازمند تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم کمک به محرومان جامعه شد.

 

معاشرتی خاطرنشان کرد: خدمات کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و گروه جهادی شهید نوروزی در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ویروس، با مشارکت و حمایت خیرین و افراد توانمند تا شکست بیماری منحوس کووید ۱۹ ادامه دارد.

کد خبر 1027745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha