ماموران بهداشتی طی یک هفته گذشته در مرز شلمچه مستقر شده اند

حیدری از استقرار ماموران بهداشتی در مرز بین المللی شلمچه خبر داد و گفت: ماموران بهداشتی از یک هفته قبل در مرز شلمچه مستقر شده اند و عملیات پایش ورود اتباع خارجی را انجام می دهند.

«محمد حیدری» عصر امروز (دوشنبه 27 بهمن ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند با اشاره به بازگشت شرایط قرمز کرونایی به استان خوزستان به وِیژه شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: ماموران بهداشتی از یک هفته قبل در مرز شلمچه مستقر شده اند و عملیات پایش ورود اتباع خارجی را انجام می دهند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: اتباع خارجی و عراقی که با گذرنامه و روادید وارد کشور می شوند به لحاظ بهداشتی مورد پایش قرار می گیرند و پس از انجام تست های اولیه کرونا و PCR بر روی آنها در صورت منفی بودن تست هایشان اجازه ورود پیدا می کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مراودات تجاری با کشور عراق ادامه دارد، تصریح کرد: مسافران خارجی نیز با در دست داشتن گواهی سلامت بهداشت از عراق و انجام تست کرونا در ایران در حال رفت و آمد هستند.

 

حیدری از احتمال تعطیلی مرز شلمچه با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس خبر داد و تاکید کرد: با توجه به گسترش دوباره بیماری کرونا در سطح استان خوزستان و قرار گرفتن این استان به ویژه 10 شهر آن از جمله خرمشهر در شرایط سخت ناشی از ابتلای افراد به کرونا، احتمال بسته شدن مرز شلمچه از سوی عراقی ها وجود دارد.

 

وی یادآور شد: برای تعطیلی مرز، ما تابع سیاست و تصمیمات دولت هستیم.

 

کد خبر 1027781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha