محرومیت زدایی بهترین راه برای مقابله با دشمنان است

سردار بوعلی گفت: محرومیت زدایی بهترین تبلیغ برای اقدامات مومنانه و راه موثری برای مقابله با دشمنانی است که سعی در کمرنگ کردن حرکت های اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 27 بهمن) در آئین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه ای جهادگران فارس با عنوان «رساف»، گفت: فرهنگ سازی برای توسعه و ترویج کارهای جهادی باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس در این افتتاحیه آنلاین ادامه داد: با تبلیغ هنرمندانه کارهای جهادگران، می توان به شکلی این پیام را به مخاطبان در جامعه منتقل کرد که به کارهای خیر بسیار دیگری منتهی شود.

وی اضافه کرد: محرومیت زدایی بهترین تبلیغ برای اقدامات مومنانه و راه موثری برای مقابله با دشمنانی است که سعی در کمرنگ کردن حرکت های اسلامی دارند.

سردار بوعلی تصریح کرد: با ترویج مطلوب کارهای جهادی می توان گروه های جهادی را در خارج از کشور نیز اشاعه داد تا به عنوان الگوی اسلامی به جهان معرفی شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر ظرفیت های مطلوب استان فارس بیان کرد: استان فارس تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در دفاع از انقلاب اسلامی داده که نمونه ای از حرکت های جهادی است.

وی تاکید کرد: سپاه فارس از آمادگی لازم برای هم افزایی با گروه های جهادی برخوردار است و لازم است تا شبکه گسترده و فراگیر گروه های جهادی در استان فارس به صورت منسجم تشکیل شود و ظرفیت های هنری و رسانه ای سپاه فجر در حوزه کارهای جهادی بیش از پیش به کار گرفته شود.

سردار بوعلی اعلام کرد: دوره توانمند سازی «رساف» طی ۲ ماه و در هفت پروژه پودمانی و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای گروه های جهادی فارس برگزار می شود.

کد خبر 1027788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha