حماس خواستار حضور گسترده فلسطینی ها در مسجدالاقصی شد

با افزایش آمار حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش حماس خواستار عزم ملی مردم فلسطین و حضور گسترده شان در این مسجد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «دنیا الوطن»، حازم قاسم، سخنگوی جنبش اسلامی فلسطین (حماس) بعد از ظهر دوشنبه (27 بهمن ماه) گفت: افزایش حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی با هدف تحمیل کردن واقعیت جدید خطرناک در این مسجد و در راستای اعمال سیاست یهودی سازی انجام می گیرد.

 

وی افزود: افزایش آمار حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی که با مشارکت مسئولان رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، نشان دهنده بی احترامی بزرگ رژیم صهیونیستی نسبت به احساسات مسلمانان در تمام نقاط جهان و به ویژه کشورهای عربی است.

 

حازم قاسم در ادامه تاکید کرد: افزایش اقدامات خطرناک صهیونیست ها در اطراف مسجدالاقصی و تغییر ایجاد کردن در هویت این مکان نیازمند عزم ملی و مردمی در حمایت از مسجدالاقصی است.

 

وی افزود: فلسطینی ها با حضور گسترده خود در مسجدالاقصی می توانند حمایت خود را از این مسجد اعلام کنند.

 

در همین راستا، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی ضمن هشدار نسبت به ادامه حفاری ها در میدان البراق تاکید کرد که صهیونیست ها به دنبال تحمیل حاکمیت خود بر قدس اشغالی هستند.

 

رئیس هیئت عالی اسلامی گفت: اشغالگران به دنبال آماده کردن ساختمان های بزرگ، رستوران، دفاتر و پارکینگ های خودرو در منطقه البراق هستند و با راه اندازی قطارها می خواهند آنان را شهرک های یهودی متصل کنند.

کد خبر 1027891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha