پارک گلستان نیم ور میزبان شهید گمنام دفاع مقدس

رضایی گفت: پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در پارک گلستان نیم ور خاکسپاری می شود.

 «حسین رضایی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: استان مرکزی همزمان با ایام شهادت حضرت زینب کبری (س) میزبان 5 شهدای گمنام است که شهرستان نیم ور محلات نیز توفیق میزبانی از یک شهید گمنام را دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه محلات افزود: سپاه شهرستان با مشارکت تمامی دستگاه های شهرستانی سعی بر این دارد که از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده و مراسم معنوی و با شکوهی با رعایت اصول بهداشتی در روز تشییع و خاک سپاری این شهید گرانقدر انجام دهد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهرستان محلات و آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام تدارک دیده شده است، ادامه داد: در روز جمعه مورخ هشتم اسفند ماه شهید گمنام از معراج شهدا تحویل گرفته می شود که در گلزار شهدای شهرستان محلات و همچنین حسینیه سادات نیم ور برنامه شبی با شهید در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در روز شنبه هم مراسم تشییع خودرویی از ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای محلات آغاز و در نهایت این شهید گرانقدر در پارک گلستان نیم ور خاکسپاری خواهد شد.

 

رضایی برپایی ایستگاه های سلامت همراه با توزیع ماسک و مواد بهداشتی را از جمله برنامه های این روز دانست و ادامه داد: حضور فعال بسیجیان و جامعه پزشکی از مهمترین برنامه ها این مراسم است که تمام تلاشمان را برای رعایت دقیق پروتکل ها خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه محلات با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است، افزود: شهدای انقلاب اسلامی با مجاهدت و ایستادگی خود سبب ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی شدند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز جامعه اسلامی، مدیون خون شهدا و ایثارگری و مجاهدت رزمندگان است، گفت: شهدا نماد ایستادگی و مقاومت هستند که با رفتار و عملکرد خود ثابت کردند تنها راه پیروزی بر دشمنان ایستادگی و مقاومت بر روی ارزش ها است.

 

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای یک ضرورت است، ادامه داد: این مهم باید در ابعاد مختلف به خوبی انجام شود و ما امروز در قبال این مسئله یک رسالت زینبی(س) بر عهده داریم که نباید از آن غافل شویم.

کد خبر 1027905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha