برگزار ی آزمون مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن/راه یابی ۶۵ نفر به این مرحله

رمضانی فر از برگزاری مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در روز جمعه اول اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: نتایج آزمون هم حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه اعلام می شود.

«محمد رمضانی فر» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: آزمون مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم جهت مشخص کردن نتیجه داوطلبان دریافت مدارک درجه 2 با هم طرازی فوق لیسانس بعد از ظهر روز جمعه اول اسفند ماه سال 99 در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود.

 

مدیر کل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بالاترین درجه آزمونی است که در کشور برای حافظان قرآن کریم برگزار می شود و مدارک آنها بالاترین اعتبار را در سطح کشور داشته و بیشترین مزایا برای آنها مترتب است.

 

وی تصریح کرد: امسال از حدود هشت هزار و 700 نفری که در آزمون های پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ثبت نام کردند، تعداد 600 نفر تا به امروز حائز دریافت مدارک حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم با درجات 4، 5 و 3 با هم طرازی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس مشخص شدند و مدارک شان تا اواخر سال صادر و ارسال خواهد شد.

 

 

رمضانی فر خاطرنشان کرد: آزمون مرحله سوم هم برای حفاظی است که داوطلب مدرک درجه 2 با هم طرازی فوق لیسانس هستند که آزمون شان روز جمعه برگزار می شود.

 

مدیر کل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: امسال ما پذیرای تعداد 20 نفر از خواهران و 45 نفر از برادران هستیم که مقرر شده است در روز جمعه در محل آزمون دارالقرآن الکریم حضور پیدا کنند و به سوالاتی که مطرح شده پاسخ دهند.

 

رمضانی فر خاطرنشان کرد: سوالات آزمون مرحله سوم هم شامل 180 سوال است که 120 سوال از ترجمه آیت الله مکارم شیرازی و 60 سوال هم از کتاب قاموس قرآن آیت الله علی اکبر قریشی طراحیمی باشد. در مجموع 180 سوال و 180 نمره با بازه زمانی 180 دقیقه این آزمون برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: نتایج آزمون مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم هم حداکثر تا 15 اسفند ماه اعلام می شود.

کد خبر 1028011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha