برگزاری نخستین دوره مسابقه فیلم کوتاه به همت آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری نخستین دوره مسابقه فیلم کوتاه برای گسترش آگاهی نسبت به ارزش های انسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: دوره نخست مسابقه فیلم کوتاه به نام «اجر الرسالة» با هدف گسترش آگاهی نسبت به ارزش های انسانی که در اسلام و آموزه های پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) آمده است، آغاز می شود.

 

هدف این مسابقه تصحیح تصویر اشتباه از اسلام است. علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید یک فیلم ویدئویی کوتاه که معانی و ارزش های همزیستی، میانه وری و اعتمادسازی بین پیروان ادیان مختلف را به تصویر می کشد، ارایه دهند.

 

این آستان درباره گروه های واجد شرایط برای شرکت در این مسابقه گفت: همه کارکنان عتبات مقدس و سازندگان فیلم های کوتاه از سراسر عراق حرفه ای یا آماتور می تواند در این مسابقه شرکت کنند.

 

آستان مقدس عباسی درباره شرایط این مسابقه اعلام کرد: در این فیلم کوتاه باید به مسئله مدارا در اسلام، ارزش های انسانی در آموزه های پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) پرداخته شود.

 

مدت این فیلم کوتاه باید سه دقیقه باشد، شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند بیش از یک اثر ارایه دهند، این اثر باید تنها در این مسابقه ارایه شده باشد و در مسابقه دیگر یا رسانه دیگر یا در اینترنت منتشر نشده باشد. همچنین باید در صحت اطلاعات مندرج در اثر توجه کامل شده است و از منابع معتبر استفاده شده باشد. این آثار به زبان عربی یا هر زبان خارجی ارایه می شود به شرطی که به عربی ترجمه شده باشد.

 

شرکت کنندگان باید آثار خود را به صورت سی دی یا فلش مموری به بخش رسانه در آستان مقدس عباسی ارایه دهند یا در قالب یک فایل به آدرس https://alkafeel.net/award/ ارسال کنند.

 

شرکت کنندگان باید از یکم آوریل تا 15 آوریل 2021 آثار خود را ارایه دهند. اعلام نتایج این مسابقه در روز اول عید سعید فطر انجام می شود.

کد خبر 1028101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha