تزریق اعتبار به پروژه آکادمیک تنیس گلستان

زنگانه گفت: پروژه آکادمیک تنیس گلستان جزو پروژه های نیمه تمام است که نیاز به تامین اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، « علی زنگانه» ظهر امروز (سه شنبه 28 بهمن) در مجمع سالانه هیئت تنیس استان گلستان اظهار کرد: تنیس در استان قدمت خوبی برخوردار است اما به نظر می رسد که از جایگاه اصلی خود دور است.

 

رئیس هیئت تنیس گلستان  ادامه داد: از سال 96 مسئولیت هیئت تنیس را برعهده گرفتم و از ابتدای کار مشکلات زیادی را در این هیئت رو به رو بودیم و با همدلی توانستیم پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران را در کنار هم قرار دهیم.

 

زنگانه بابیان اینکه تلاش شد در هیئت از ظرفیت و توانمندی ها استفاده کنیم، افزود: کمیته های تخصصی هیئت تنیس را راه اندازی کردیم.

 

وی بابیان اینکه بیش از 100 مسابقه در رده های مختلف در سطح استان گلستان برگزار کردیم، ابراز داشت: استان گلستان در رنکینگ کشوری مقام هفتم را دارد.

 

رئیس هیئت تنیس گلستان  خاطرنشان کرد: در تنیس ساحلی ظرفیت های خوبی در استان داریم و اگر بتوانیم زیرساخت های لازم را فراهم کنیم ورزشکاران ما در مسابقات ملی و فرا ملی می توانند افتخار آفرین باشند.

 

زنگانه بابیان اینکه پروژه آکادمیک تنیس گلستان جزو پروژه های نیمه تمام است، متذکر شد: در سال 97 موافقت نامه برای ایجاد این پروژه اجرایی نشده است و درخواست داریم که در سال 1400 این پروژه اجرایی شود.

کد خبر 1028139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha