گرامیداشت روز جانباز زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

رستمیان با اشاره به اهمیت هم اندیشی برای برپایی برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با رویکرد تبیینی گفت: ایجاد تشکلی با هدف گرامیداشت روز جانباز زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشستی با محوریت بزرگداشت روز جانباز که سه شنبه ۲۸ بهمن در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار شد گفت: گرامیداشت روز جانباز در قالب برنامه ریزی معینی برای ۲۲ اسفند انجام می شود. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: هم اندیشی برای برپایی برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با رویکرد تبیینی انجام می شود

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: بسترسازی متداوم و مناسبت به منظور فرهنگ سازی برنامه های بزرگداشت زمینه همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی، مجموعه های مردم نهاد و خانواده معظم شهداء و ایثارگران از جمله اقداماتی است که در جریان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان انجام داد. 

 

وی ادامه داد: ایجاد و راه اندازی تشکل ستادی ویژه رو جانباز با هدف همراهی و همکاری بیشتر دستگاه های متولی و اجرایی استان زمینه تحقق فضایی معنوی در قالب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت این روز را ایجاد می کند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز خاطرنشان کرد: جانبازان سند زنده و هویتی از دوران دفاع مقدس هستند که با توجه به اهمیت وجود ارزشمند آنان در ۲۲ اسفند سالروز میلاد حضرت عباس (ع) این روز گرامی داشته می شود.

 

 

کد خبر 1028147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha